I-WE-WEB

Creare site-uri in 2021

12 tendințe și standarde de proiectare a site-urilor web pentru 2021

Tehnologia se schimbă rapid, iar tendințele de proiectare a site-urilor web nu diferă. Elementele de design și caracteristicile site-ului web care au fost cândva moderne și inovatoare s-ar putea să fi obosit în ultimii ani.

Ultimul lucru pe care îl doriți pe măsură ce oamenii ajung pe site-ul dvs. este să pierdeți conversia, deoarece site-ul dvs. pare depășit sau ignoră standardele web critice.

PROMOVAT

Deschizi un magazin online?

Creare site-uri in 2021

Următoarele sunt 8 motive pentru care afacerile online sunt cele mai bune investiții pe care le pot face antreprenorii.

1. Timpul de încărcare a site-ului web și viteza paginii

Unul dintre cele mai importante standarde de design web este timpul de încărcare ultra-rapid. Timpii de încărcare rapidă au fost factori esențiali în UX și SEO de ani de zile și continuă să fie o prioritate de top pentru site-urile care doresc să se claseze bine și să convertească mai bine.

Studiile spun că mai mult de jumătate din browserele de internet se așteaptă ca un site web să se încarce rapid și nu mai mult de două secunde după ce a făcut clic pe un link. Dacă durează mai mult de trei secunde pentru a vă încărca site-ul, cel mai probabil vizitatorii dvs. vor pleca și este puțin probabil să se întoarcă, niciodată!

Performanța site-ului are un impact direct asupra rezultatelor companiilor. Pinterest a redus timpul de așteptare perceput cu 40%, iar acest lucru a crescut traficul și înscrierile în motoarele de căutare cu 15%. (citare)

Este posibil să fi auzit termenul „locație, locație, locație” de la agenții dvs. imobiliari atunci când căutați proprietăți de investiții. La TheeDigital, ne concentrăm pe „conversie, conversie, conversii”. Timpii de încărcare a site-urilor web sunt o valoare standard pe care o analizăm pentru a asigura o bună experiență a utilizatorului.

2. Încărcare inteligentă a conținutului pentru o experiență de utilizare mai plăcută

Mulți dintre noi s-ar putea fi vinovați de faptul că avem site-uri web cu resurse mari, cu multe elemente grafice și integrări terțe care ne pot încetini site-urile. Din fericire, există multe modalități diferite de a dezvolta site-uri web inteligente care descarcă doar conținutul pe care îl vedeți și de care aveți nevoie.

Încărcarea leneșă și derularea infinită nu sunt tehnologii noi. Rețelele sociale de top folosesc acest lucru de ani de zile, mai ales când vine vorba de scroll infinit. Abordarea este, de asemenea, populară cu site-urile web lungi (cu o singură) pagină.

Toate site-urile web ar trebui să ia în considerare modul în care implementarea uneia sau a două abordări tehnologice le-ar putea ajuta să depășească sau să depășească concurența. Aceste funcții vă pot ajuta să îmbunătățiți experiența utilizatorului pentru toți vizitatorii site-ului, ceea ce vă poate îmbunătăți rata de conversie și clasamentul.

Lazy Load se asigură că browserul web (cum ar fi Google Chrome, Safari și Firefox) va descărca doar conținutul pe care îl vedeți pe ecran fără a pierde resurse valoroase de server și TIMP pentru a încărca conținut în afara ecranului care s-ar putea să nu fie văzut niciodată.

Mulți vizitatori ai site-ului web nu ajung niciodată în partea de jos a unei pagini web. Deci, de ce să încărcați conținutul respectiv și să măriți timpul de încărcare a site-ului. O abordare mai bună este încărcarea conținutului pe măsură ce încep să deruleze pagina în jos și să se apropie de ea.

3. Conținut personalizat în conformitate cu geolocalizarea și istoricul dvs. de navigare

Poate că ați vizitat un site web și apoi ați revenit la el câteva ore sau zile mai târziu pentru a vedea că conținutul s-a schimbat. Când îl trageți pe telefon pentru prima dată sau pe un alt browser, vedeți conținutul original pe care l-ați văzut prima dată când ați vizitat site-ul web.

Nu este un secret, cele mai avansate site-uri web ne urmăresc istoricul de navigare și ne cunosc locațiile. Dar agențiile web de ultimă generație își vor sfătui clienții să afișeze conținut dinamic, conținut bazat pe comportamentul trecut al utilizatorului sau ceea ce știm despre un utilizator. Nu conținut generic creat pentru a servi tuturor.

Conținutul personalizat creat pentru utilizatorii care se întorc pe site-ul dvs. pentru a doua sau a treia oară pot crește conversia.

Experimentați acest lucru de fiecare dată când utilizați Google ca motor de căutare. Oamenii care caută un restaurant din apropiere în Raleigh, Carolina de Nord, vor vedea rezultate diferite față de utilizatorii din alte orașe.

Un site web cu un director excelent va recunoaște, de asemenea, tipul de mâncare care vă place. Dacă ați trecut în revistă sau ați salvat restaurante italiene în trecut, ar putea avea sens să cântăriți mai mult restaurantele italiene în rezultatele căutării.

Un alt exemplu este când vizitați site-ul web al băncii pentru prima dată și trebuie să adăugați numele de utilizator și să marcați browserul ca „de încredere”. Când reveniți, banca va ști că sunteți o persoană fizică sau un client de afaceri. Deci, își vor împinge ofertele rezidențiale sau comerciale în funcție de statutul dvs. de client.

Conținutul personalizat este probabil mai important pentru proprietarii de site-uri de comerț electronic. Afișarea produselor vizualizate, salvate sau apreciate recent pentru cumpărătorii online poate duce la creșterea conversiilor. Evidențierea conținutului de coș abandonat pentru clienții care revin este, de asemenea, crucială pentru menținerea unei rate de conversie mai mari.

Fără să-și dea seama, conținutul personalizat al site-ului web a devenit mai așteptat de utilizatori; și va fi un accent și mai dominant pentru o prezență de succes pe web.

4. Forme progresive de creștere a plumbului integrate cu instrumentul dvs. CRM

Formularele online de generare de clienți potențiali sunt unul dintre cele mai importante elemente ale unui site de marketing. Vrem să aflăm multe despre vizitatorii site-ului nostru, dar nu putem pune prea multe întrebări în orice moment. Plasăm formulare de contact progresive / dinamice pe paginile de destinație și afișăm câmpurile în funcție de călătoria potențialului.

În mod ideal, nu dorim să afișăm prea multe câmpuri într-un formular, dar putem oricând să ajustăm câmpurile formularului în funcție de datele pe care le știm deja despre clienții potențiali. S-ar putea să ne întrebăm numele, compania și adresa de e-mail la prima conversie și apoi să întrebăm câmpul de telefon, titlu, dimensiunea companiei, veniturile companiei la următoarea oportunitate de conversie.

CRM-ul nostru, precum HubSpot, stochează informațiile clienților noștri. Prin integrarea acestuia cu site-ul nostru web. CRM poate recunoaște potențialul atunci când revin pe site-urile noastre web și afișează câmpuri de formular pe paginile de destinație pe care nu le știm despre contact.

5. Chatbots Devin asemănători cu oamenii

Chatboturile sunt o altă caracteristică care a fost populară de câțiva ani și va continua să fie relevantă în 2021. Pe măsură ce inteligența artificială și învățarea automată continuă să devină mai sofisticate, ne așteptăm să vedem că chatboturile devin norma pentru cererile simple de servicii pentru clienți și „cumpărături personale” . ”

De exemplu, dacă un client vă vizitează site-ul web, caută asistență telefonică și chatbot-ul știe că are o actualizare gratuită a telefonului disponibilă. Chatbot-ul le poate informa despre actualizare. Acest lucru poate duce la o experiență pozitivă pentru client și poate economisi afacerea costul asistenței pentru clienți asociat cu vorbirea cu o persoană vie.

6. Interfață activată prin voce

Modul în care accesăm informațiile se schimbă – în loc să introducem în Google, acum punem o întrebare sau adresăm o cerere. Aceasta înseamnă că designul web se adaptează pentru a ține pasul cu prevalența chatboturilor vocale și a asistenților virtuali. În timp ce o interfață activată prin voce nu este ceva obișnuit pentru majoritatea site-urilor, această tendință emergentă nu se duce nicăieri în viitorul apropiat.

Ne putem aștepta să vedem din ce în ce mai multe site-uri web care integrează căutarea vocală ca opțiune pentru căutarea tradițională de text.

7. Interactivitate

Adăugarea de secțiuni interactive pe site-ul dvs. web este o modalitate excelentă de a oferi valoare vizitatorilor, de a-i determina să interacționeze cu site-ul dvs. web și să afle mai multe despre ei.

Să presupunem că ați fost agent imobiliar și ați adăugat un calculator ipotecar pe site-ul dvs. web. Oferiți valoare vizitatorilor dvs., în timp ce aflați mai multe despre aceștia pe baza datelor introduse în calculatorul dvs.

Exemple de marketing interactiv includ: evaluări precum teste, sondaje și sondaje, calculatoare, concursuri etc.

8. Realitatea virtuala (VR)

Experiențele VR pe site-uri web vor continua să crească în următorii ani. Gândiți-vă la site-uri precum Airbnb care vă permit să vizitați o închiriere înainte de a rezerva o rezervare. Sau capacitatea site-ului de mobilă IKEA de a prezenta cum ar arăta o canapea în camera dvs.

VR poate fi un instrument puternic pentru ca un site web să ofere conținut util și semnificativ vizitatorului site-ului într-un mod care îi ajută să ia decizii de cumpărare.

9. Psihologia culorilor

Împreună cu culoarea îndrăzneață, credem că utilizarea culorii cu atenție pentru a evoca anumite stări de spirit va fi semnificativă în 2021. Psihologia culorii, studiul impactului culorii asupra comportamentului uman, a existat de secole, iar specialiștii în marketing au folosit-o pentru a ajuta la vânzarea aproape la fel de mult timp. .

În timp ce modul în care interpretăm culorile are mult de-a face cu percepțiile noastre, unele sentimente generale sunt asociate cu culorile. De exemplu, verdele denotă de obicei natura și produsele naturale, în timp ce roșul simbolizează energia și pasiunea.

În 2021, credem că designerii de web se vor concentra pe utilizarea culorii cu atenție pentru a evoca starea de spirit și sentimentele pe care un site este menit să le provoace.

10. Video inteligent

Videoclipul a fost mult timp promovat ca fiind un lucru obligatoriu pentru site-uri web. Oamenilor le plac videoclipurile! Videoclipul este captivant! Este cel mai eficient instrument de marketing online!

Deși videoclipul este minunat, trebuie să fie gândit. Despre asta se referă videoclipul inteligent: videoclip cu un scop și sens. Au trecut vremurile încorporării unui videoclip YouTube pe site-ul dvs. doar pentru a avea unul. Un videoclip bine gândit și de înaltă calitate este mai bun decât o duzină de videoclipuri montate la întâmplare.

În timp ce modul în care interpretăm culorile are mult de-a face cu percepțiile noastre, unele sentimente generale sunt asociate cu culorile. De exemplu, verdele denotă de obicei natura și produsele naturale, în timp ce roșul simbolizează energia și pasiunea.

În 2021, credem că designerii de web se vor concentra pe utilizarea culorii cu atenție pentru a evoca starea de spirit și sentimentele pe care un site este menit să le provoace.

11. Designul material

Designul material este un limbaj de proiectare care a fost introdus de Google în 2014. Designul web tradițional arată simplu. Proiectarea materialelor se referă la utilizarea culorilor și a umbrelor pentru a imita lumea fizică și texturile ei.

Pictogramele Google pentru suita sa de software reprezintă un exemplu excelent de proiectare a materialelor:

Umbrele de pe plicul Gmail și calendar sunt exemple deosebit de bune de proiectare a materialelor. Este foarte subtil, dar face un drum lung în a face ca icoanele să arate tridimensional. Ne așteptăm să vedem mult mai mult design material în 2021!

12. Vizualizarea datelor

Comunicarea datelor într-un mod captivant este o luptă. Dar lupta merită, deoarece utilizarea vizualizării datelor profită de faptul că oamenii sunt creaturi vizuale și transmite totuși mesajul de care trebuie să treci. Vizualizarea datelor creează imagini din datele dvs. care implică cititorul și îi face să dorească să afle mai multe despre marca dvs. Info graficele și graficele sunt unele dintre cele mai populare moduri de a da viață datelor.

Din fericire, echipa noastră ține pasul cu toate cele mai noi tendințe de proiectare și dezvoltare a site-urilor web pentru a va ajuta sa creați site-uri web extrem de funcționale, ușor de utilizat, care funcționează bine și arată fantastic.

Nu uitați sa va actualizați conștiințele si continuați sa stați informați cu ultimele tendințe in crearea de site-uri web pentru a va asigura succesul proiectul dumneavoastră online.

Tags

CREARE SITE WEB, TENDINTE WEB, E-COMMERCE

Share this post:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

ARTICOLUL URMĂTOR

Ce este un site web?

Elena Midna
Elena Midna@ i-we-web
Read More
Dacă te vei întreba vreodată de ce ți-ai răbdat locul de muncă sau cum nu ți-ai urmărit niciodată pasiunea, pornirea unei afaceri pe internet și online poate fi cel mai bun lucru pe care ți-l poți putea face astăzi.
GEEKS

Trimiteți-ne aici câteva idei despre articolul pe care doriți sa-l publicați.

Top Articole

Ce este un site web?

Tendinte design web

PROMOVAT

Deschizi un magazin online?

Creare site-uri in 2021