I-WE-WEB

De ce un Magazin Online?

Nu sunteți siguri daca sa începeți sau nu dezvoltarea unui magazin online? Va prezentam mai jos o introducere in mediul web de comerț electronic care cu siguranța este de folos.

Comerțul electronic reprezintă cumpărarea și vânzarea de bunuri sau servicii prin internet și transferul de bani și date pentru a finaliza vânzările. Este, de asemenea, cunoscut sub numele de comerț electronic sau comerț pe internet. Astăzi, întrebările despre comerțul electronic se concentrează de obicei asupra canalelor care sunt cele mai bune pentru a executa afaceri online, dar una dintre cele mai arzătoare întrebări este strategia corespunzătoare a comerțului electronic. Adevărul este că nu există ceva corect sau greșit și, de obicei, se reduce la preferință.

Comerțul electronic reprezintă vânzări în miliarde de dolari în fiecare an. Astăzi este aproape de neconceput ca o companie să nu folosească un spațiu digital pentru a genera vânzări și rezultate.

PROMOVAT

Deschizi un magazin online?

De ce un Magazin Online?

Toată lumea, de la freelanceri independenți la întreprinderi mici, până la cele mai mari corporații, poate beneficia de capacitatea de a-și vinde bunurile și serviciile online la scară largă.

1. Tipuri de comerț electronic

Pe măsură ce comerțul continuă să evolueze, la fel evoluează modalitățile prin care se desfășoară. Următoarele sunt cele mai tradiționale tipuri de modele de comerț electronic:

Business to Consumer (B2C): comerțul electronic B2C este cel mai popular model de comerț electronic. Afacere către consumator înseamnă că vânzarea are loc între o afacere și un consumator, ca atunci când cumperi un covor de la un comerciant cu amănuntul online.

Business to Business (B2B): comerțul electronic B2B se referă la o afacere care vinde un bun sau un serviciu către o altă companie, cum ar fi un producător și un angrosist, sau un angrosist și un comerciant cu amănuntul. Comerțul electronic de la o companie la alta nu se adresează consumatorilor și implică de obicei produse precum materii prime, software sau produse care sunt combinate. De asemenea, producătorii vând direct comercianților cu amănuntul prin comerțul electronic B2B.

Direct către consumator (D2C): comerțul electronic direct către consumator este cel mai nou model de comerț electronic. D2C înseamnă că o marcă vinde direct către clientul său final fără a trece printr-un comerciant cu amănuntul, un distribuitor sau un angrosist. Abonamentele sunt un articol popular D2C, iar vânzările sociale prin intermediul unor platforme precum InstaGram, Pinterest, Facebook, SnapChat etc. sunt platforme populare pentru vânzările directe către consumatori.

De la consumator la consumator (C2C): comerțul electronic C2C se referă la vânzarea unui bun sau serviciu către un alt consumator. Vânzările de la consumator la consumator au loc pe platforme precum eBay, Etsy, Fivver etc.

Client to Business (C2B): Client to business este atunci când o persoană își vinde serviciile sau produsele către o organizație de afaceri. C2B cuprinde influențatori care oferă expunere, fotografi, consultanți, scriitori independenți etc.

2. Exemple de tipuri de comerț electronic

Comerț cu amănuntul: vânzarea produselor direct către un consumator fără intermediar.

Dropshipping: vânzarea produselor fabricate și expediate către consumatori prin intermediul unei terțe părți.

Produse digitale: articole descărcabile precum șabloane, cursuri, cărți electronice, software sau suporturi media care trebuie achiziționate pentru utilizare. Fie că este vorba de achiziționarea de software, instrumente, produse bazate pe cloud sau active digitale, acestea reprezintă un procent mare din tranzacțiile de comerț electronic.

Comerț cu ridicata: produse vândute în vrac. Produsele cu ridicata sunt de obicei vândute unui comerciant cu amănuntul, care apoi vinde produsele către consumatori.

Servicii: Acestea sunt abilități precum coaching-ul, scrisul, marketingul influențatorului etc., care sunt achiziționate și plătite pentru online.

Abonament: un model popular D2C, serviciile de abonament reprezintă achizițiile recurente de produse sau servicii în mod regulat.

Crowdfunding: Crowdfunding le permite vânzătorilor să strângă capital de pornire pentru a-și aduce produsul pe piață. Odată ce suficienți consumatori au achiziționat articolul, acesta este creat și livrat.

3. Exemple companii de comerț electronic

Alibaba: Lansată în 1999, compania chineză Alibaba este de departe cea mai de succes companie și comerciant cu amănuntul din lume, găzduind cele mai mari piețe B2B (Alibaba.com), C2C (Taobao.com) și B2C (Tmall) din întreaga lume. . Profiturile lor online au depășit toți comercianții cu amănuntul din SUA – inclusiv Walmart și Amazon – împreună din 2015.

Amazon: Amazon este cel mai mare retailer de comerț electronic din Statele Unite și a schimbat fața retailului atât de mult încât o întrebare arzătoare pentru majoritatea comercianților cu amănuntul este cum să învingi Amazon.

Walmart: odată cel mai mare comerciant cu amănuntul din SUA, Walmart s-a concentrat puternic asupra afacerii lor online, cu rezultate excelente, oferind vânzări tradiționale cu amănuntul, precum și servicii de livrare și abonament de produse alimentare.

eBay: unul dintre primele site-uri de comerț electronic, eBay domină încă spațiul pieței digitale, permițând companiilor și persoanelor fizice să își vândă produsele online.

Wayfair: Acest e-tailer pentru mobilier de casă este un expeditor, care nu are aproape niciun inventar. Ei gestionează furnizorii, comenzile și îndeplinirea și își credită succesul la personalizare – ceea ce înseamnă că studiază modul în care clienții lor se angajează și oferă produse pe care cred că le doresc cel mai mult consumatorii.

4. Avantajele comerțului electronic

În mod clar, comerțul online oferă o mulțime de avantaje. Să ne uităm la unele dintre cele mai mari.

Confort

Comerțul online face achizițiile mai simple, mai rapide și mai puțin consumatoare de timp, permițând vânzări 24 de ore pe zi, livrare rapidă și returnări ușoare.

Personalizare și experiență a clienților

Piețele de comerț electronic pot crea profiluri de utilizator bogate care le permit să personalizeze produsele oferite și să facă sugestii pentru alte produse pe care le-ar putea găsi interesante. Acest lucru îmbunătățește experiența clienților, făcând cumpărătorii să se simtă înțelegeți la nivel personal, sporind șansele de fidelizare a mărcii.

Piața globală

Clienții din întreaga lume pot cumpăra cu ușurință site-uri de comerț electronic – companiile nu mai sunt restricționate de geografie sau bariere fizice.

Cheltuieli minimizate

Întrucât cărămida și mortarul nu mai sunt necesare, vânzătorii digitali pot lansa magazine online cu costuri minime de pornire și funcționare.

Sunteți gata sa începeți o afacere online? Stați la curent cu ultimele noutăți pe care la actualizam frecvent pe i-we-web.ro in sprijinul antreprenorilor din mediul online.

Tags

CREARE SITE WEB, TENDINTE WEB, E-COMMERCE

Share this post:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

ARTICOLUL URMĂTOR

Ce este un site web?

Elena Midna
Elena Midna@ i-we-web
Read More
Dacă te vei întreba vreodată de ce ți-ai răbdat locul de muncă sau cum nu ți-ai urmărit niciodată pasiunea, pornirea unei afaceri pe internet și online poate fi cel mai bun lucru pe care ți-l poți putea face astăzi.
GEEKS

Trimiteți-ne aici câteva idei despre articolul pe care doriți sa-l publicați.

Top Articole

Ce este un site web?

Tendinte design web

PROMOVAT

Deschizi un magazin online?

De ce un Magazin Online?